Animated School Pencil
https://www.facebook.com/12gymach
«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο.», Αδαμάντιος Κοραής

Σχολικά Προγράμματα

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019-2020


«ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ-ΝΕΜΕΑ Ή ΝΕΜΕΙΑ»

(ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ)

Συντονίστρια: Πλατσή Μαριάνθη ΠΕ11

Συμμετέχον εκπαιδευτικός: Ζάχος Θεόδωρος ΠΕ78

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:

Στόχος του προγράμματος ήταν η κατανόηση της ιστορικής διάστασης του θέματος. Έγινε αναφορά στην κοινωνική διάσταση των αγώνων καθώς και στην συνεισφορά του αθλητικού ιδεώδους στην ασφάλεια και άμυνα του αξιόμαχου της πόλις- κράτους. Επιπλέον ιδιαίτερη μνεία δόθηκε στην Ιερά Εκεχειρία και την σημαντικότητά της σε περιόδο πολέμου. 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:

·       Ανάπτυξη συνεργατικού πνεύματος.

·       Καλλιέργεια δεξιοτήτων και ικανοτήτων.

·       Ενίσχυση της επινοητικότητας και παρατηρητικότητας.

·       Να εκφραστούν ενεργά και δημιουργικά

·       Να μάθουν να ερευνούν ένα θέμα πολύπλευρα

·       Να αποκτήσουν κριτική και δημιουργική σκέψη

·       Χρήση διαδικτυακών προγραμμάτων

·       Να γνωρίσουν τον τόπο τους

·       Να συνεργαστούν με την ευρύτερη κοινωνία

·       Να αυτοσχεδιάσουν και να εκφραστούν δημιουργικά και ομαδικά


............................

ΡΟΜΠΟΤ ΑΓΡΟΤΗΣ-ΣΤΕΜ / AGRICULTURAL ROBOT- STEM


Προτείνουμε μια δράση προσανατολισμένη προς την Προσέγγιση STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). H ηλικιακή ομάδα των μαθητών  είναι 12-15.Το πρόγραμμα ειναι διετές και λήγει φέτος Σκοπός του έργου είναι η εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Ρομποτική για την εκμάθηση εννοιών της τεχνολογίας, της χημείας, γεωγραφίας,ανακυκλωσης δίνοντας έμφαση στην επίλυση προβλημάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων εφευρετικότητας, αλγοριθμικών & προγραμματιστικών προτύπων και ομαδοσυνεργατικής μάθησης. Όλοι οι μαθητές εργάζονται συνεργατικά για να σχεδιάσουν ένα τεχνητό τοπίο στο οποίο θα ενεργούν τα ρομπότ.. Κάθε ομάδα αντιστοιχίζεται με ομάδα του άλλου σχολείου και κάθε ζευγάρι ομάδων που προκύπτει εργάζεται για να σχεδιάσει από κοινού ένα ρομπότ που συλλέγει σταφύλια. 

Συντονίστρια : Τ.ΛΟΥΚΟΥ 

Συμμετέχοντες καθηγητές: Ε.ΑΠΟΚΟΤΟΥ  - Α . ΜΑΥΡΟΠΑΝΟΥ - Μ. ΔΟΥΚΟΥΜΕΤΖΑΚΗΣ



https://www.youtube.com/watch?v=w_TMzuSQtsk


 



Φτιάχνοντας το ρομπότ.
Μια από τις δράσεις του προγράμματος ήταν η συγκέντρωση ανακυκλώσιμων υλικών.


............................



BΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ
Θα ήθελα να σας πω για τη βραδιά του ερευνητή στο ΕΜΠ την προηγούμενη Παρασκευή 27/9/19 το βράδυ. Συμμετείχαμε 19 μαθητές και από τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου σε όλες τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν τη βραδιά αυτή όπως διαγωνισμός ζωγραφιάς και κειμένου,διαγωνισμός σέλφι,κατασκευή μακέτας,κυνήγι κρυμμένου θησαυρού και άλλα. Στο κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού ύστερα από ένα συναρπαστικό ταξίδι με πολλούς σταθμούς στα stands των ερευνητών καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τη διαδρομή πρώτοι. Είδαμε τους φοιτητές του Πολυτεχνείου να έχουν κατασκευάσει πρότυπο αγωνιστικού αυτοκινήτου για το διαγωνισμό φοιτητών της φόρμουλα 1,είδαμε μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκεύασαν οι φοιτητές της σχολής μηχανολόγων του Πολυτεχνείου,μακέτες σύγχρονων κατοικιών από τους φοιτητές της αρχιτεκτονικής.καθηγητές και ερευνητές της Γεωπονικής σχολής να μιλούν για τις νέες καλλιέργειες στη γιγαντοοθόνη που ήταν εκεί στημένη και ζωντανή σύνδεση με το cern όπου Ελληνες ερευνητές απάντησαν στα ερωτήματα των μαθητών για το πείραμα του αιώνα καθώς και πειράματα Χημείας.Διασκεδάσαμε με την παράσταση του Καραγκιόζη και απολαύσαμε την ομάδα κρουστών του Πολυτεχνείου. Υπήρχαν και πολλές ακόμα δραστηριότητες που θα έπαιρνε πολλή ώρα να τις αναφέρουμε όλες.Ηταν μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα βραδιά,μια μοναδική γιορτή για να αναδειχθεί ο ρόλος του ερευνητή και η κοινωνική του προσφορά. Εκλεισε η βραδιά με κληρώσεις και πλούσια δώρα. Θα μείνει για πάντα στη μνήμη μας και συστήνουμε στους συμμαθητές μας την επόμενη χρονιά όταν οργανωθεί μια τέτοια βραδιά να αποφασίσουν ανεπιφύλακτα να πάνε!! Ευχαριστούμε την κα Ξύδη που οργάνωσε την ομάδα μας και μας συνόδεψε σ’αυτή την σπουδαία βραδιά. Καραμπεσίνη Ευσταθία


 





ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΠΡΕΠΟΥΜΕ

Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι το τμήμα της ζωγραφικής του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων πήρε μέρος στην εκδήλωση του ΕΣΥΝ-ΚΕΘΕΑ ,  με αφορμή την ημέρα κατά των Ναρκωτικών η οποία πραγματοποιήθηκε στο Αρχαίο Θέατρο Σοφοκλής. 
Οι μαθήτριες του τμήματος (Τσάκαλου Αμαλία, Λυριστή Κατερίνα , Παπαναστασίου Στέλλα, Πετρέα Μαρία, Δεβετζή Μαρία, Μαστρογιάννη Θεοδώρα Μπιρμπίλη Ειρήνη Τρέλλη Φωτεινή και η Στεφανοπούλου Θεοδώρα) έφτιαξαν έργα  με σκοπό να δείξουν τα αποτελέσματα από τη μάστιγα των Ναρκωτικών .Τα έργα αυτά είχαν τοποθετηθεί σε εμφανείς σημείο όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν και να θαυμάσουν. Υπενθυμίζουμε ότι στο τμήμα ζωγραφικής του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων συμμετέχουν και παιδιά από το Γυμνάσιο Θρακομακεδόνων , το Διαπολιτισμικό καθώς και από τα 26ο, 27ο, 29ο και 30ο  Δημοτικά Σχολεία Αχαρνών.

Επίσης στη  ίδια εκδήλωση πήρε μέρος και το τμήμα θεάτρου Σκιών, μια δραστηριότητα που γίνεται στη Νέα Γενιά  Ολυμπιακού Χωριού και οι "ηθοποιοί "αλλά και ο "δάσκαλος" είναι επίσης μαθητές του σχολείου μας . 
Τα παιδιά που συμμετείχαν είναι: Στεφανοπούλου Θεοδώρα, Μαριτίνα  Σπυριδωνίδη , Κατερίνα Λυριστή, Ειρήνη Μπιρμπίλη , Παπαναστασίου Στέλλα , Υακίνθη Στεφανίδη , Αναστασία Φλαμπουρη, Έφη Καραμπεσίνη, Σταύρος Σιβατζής . 

Νιώθουμε πολύ όμορφα που οι μαθητές του σχολείου μας ξεχωρίζουν και το 12ο Γυμνάσιο ακούστηκε και χειροκροτήθηκε !

Με εκτίμηση 
Το Δ.Σ 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2018-2019

ΡΟΜΠΟΤ-ΑΓΡΟΤΗΣ
Eπίσκεψη περιβαλλοντικών προγραμμάτων, το «ΡΟΜΠΟΤ-ΑΓΡΟΤΗΣ» της κας Λούκου και το «ΦΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ» της κας Ξύδη στο ΑΣΤΕΡΟΣΚΟΠΕΙΟ ΠΕΝΤΕΛΗΣ στις 26/3/19
Οι μαθητές μας συμμετείχαν στο διαδραστικό πρόγραμμα που αφορά στα μετεωρολογικά φαινόμενα με την ονομασία«ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ» υπό  την καθοδήγηση του μετεωρολόγου κου ΚΩΛΕΤΣΗ και της ομάδας του.

 












ERASMUS+ "SPIELEND NEUES LERNEN"
(ΒΑΛΚΑΝΟΥ Σ. -ΧΡΟΝΗ Ε. )

Μια τέλεια συνεργασία με ΕΛΛΑΔΑ-ΣΛΟΒΑΚΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ-ΤΟΥΡΚΙΑ-ΠΟΛΩΝΙΑ







CERN 
(Ξύδη Β. )
Απρίλιος 2019. Από την επίσκεψη του σχολείου μας στο CERN της Ελβετίας. Μια απίστευτη εμπειρία. 









ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ
(Πλατσή Μ.- Μαζαράκη Θ.)

Εργασίες μέσα στο σχολείο μας με την συνεργασία των μαθητών του προγράμματος. 





ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ
(Πλατσή Μ. - Μαζαράκη Θ.)

Αρχαίοι Αγώνες. Από την επίσκεψη των μαθητών του προγράμματος στο Μουσείο Μαραθωνίου δρόμου. 




ΑΔΡΙΑΝΕΙΟ
(Στακιά Α.)

Περιήγηση στον χώρο του Αδριάνειου υδραγωγείου των συνεργαζόμενων σχολείων : Μαράσλειο Δημοτικό Σχολείο και το 10ο Γυμνάσιο Αχαρνών 






ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018

Μόνο ό,τι δέχτηκες με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου, έλεγε ο μεγάλος παιδαγωγός και διδάσκαλος Dewey. Πράγματι, η βιωματική μάθηση, δηλαδή η μάθηση που αποκτάται μέσα από συναισθηματική και διανοητική εμπλοκή του μαθητή, καθώς στηρίζεται πάνω στις εμπειρίες του από την αλληλεπίδραση του με το περιβάλλον, την σχολική κοινότητα και γενικότερα με την κοινωνία είναι ιδιαιτέρα ουσιαστική και αποτελεσματική και είναι το κομμάτι εκείνο του που λείπει από την σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία. Τα σχολικά προγράμματα, οι διαθεματικές εργασίες και τα πρότζεκτς ή καλύτερα τα διαθεματικά σχέδια εργασίας καλύπτουν αυτό το κενό στοχεύοντας ακριβώς στην ενίσχυση του βιωματικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης και παρέχουν στον κάθε μαθητή την δυνατότητα να εκφράσει τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται τη ζωή, να επεξεργαστεί τις εμπειρίες του , να καλλιεργήσει την κριτική σκέψη, την φαντασία και τη δημιουργικότητα του. Έχοντας πλέον πεισθεί ότι η βιωματική μάθηση είναι η αυθεντική μάθηση και ότι μπορεί να αποκαλύψει στους μαθητές τη χαρά και τη δημιουργικότητα της εκπαίδευσης, η σελίδα αυτή είναι αφιερωμένη σε όλες τις καινοτόμες αυτές δράσεις που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.


Σχολική Χρονιά 2017-2018





 Εκπαιδευτικά προγράμματα 12ου Γυμνασίου Αχαρνών


Στα παρακάτω βίντεο θα δείτε τη δουλειά που έγινε από τους μαθητές και τους καθηγητές σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους!!!





















































 Εκπαιδευτικά προγράμματα 12ου Γυμνασίου Αχαρνών


 1) Φύση -Περιβάλλον-Φυσική  (Υπευθ. κ. Ξύδη, κ. Ζάχος)
2) Κινηματογραφική ομάδα (Υπευθ. κ. Στακιά, κ. Ξύδη, κ. Χρόνη)
3) Διαδρομές (Υπευθ. κ. Ιωαννίδου, κ. Στακιά, κ. Δουκουμετζάκης)
4) Νευρώνες Δύναμης: H διαμεσολάβηση ως μέσο πρόληψης και διαχείρισης ενδοσχολικών συγκρούσεων. (Υπευθ. κ. Μπούσουλα, κ. Παλούμπα)
5) Εκπαδευτική εκδρομή στο Cern (Υπευθ. κ. Ξύδη, κ. Ζάχος)
6) Εrasmus: 'Spielend neues lernen' = μαθαίνω παίζοντας (Υπευθ. κ. Βαλκάνου, κ. Χρόνη)
7) Erasmus: " Les petites Bees" (Υπευθ. κ. Αποκότου, κ. Λούκου, κ. Βασιλοπούλου)
8) " Όπως η μέλισσα" ( Υπευθ. κ. Λούκου,κ. Αποκότου, κ. Κεχαγιά)
9) E-twinning Cultural Heritage Trivia ( Yπευθ. κ. Βασιλοπούλου, κ. Μαυροπάνου, κ. Κεχαγιά)


Υπάρχει η ιδέα από την κ. Στακιά για πρόγραμμα σε συνεργασία με τα δημοτικά της περιοχής καθώς και κάποιες ιδέες ακόμα από συναδέλφους για υποβολή προγράμματος μέχρι την προθεσμία υποβολής.

Περιβαλλοντικό πρόγραμμα " Όπως η μέλισσα ".

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος και του Erasmus "Les petites Bees" οι μαθητές με τη βοήθεια των καθηγητριών τους έφτιαξαν κεριά. Μπράβο παιδιά!!
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ. 



Στα πλαίσια του προγράμματος  «ΦΥΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ»  με υπεύθυνους καθηγητές την κυρία Β. Ξύδη και τον κύριο Θ. Ζάχο επισκεφθήκαμε την ΕΜΥ στις 28/3/18.
Στην αρχή η υπεύθυνη (στέλεχος της Πολεμικής Αεροπορίας) μας ξενάγησε στον προαύλιο χώρο όπου είναι η μετεωρολογική κλωβός  με τα όργανα μέτρησης της θερμοκρασίας, πίεσης, ταχύτητας ανέμου κ.α.
 Μετά γνωρίσαμε τους μετεωρολογικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα, τους χάρτες, τα είδη νεφών, τον σπουδαίο ρόλο της ΕΜΥ, τα όργανα και τον τρόπο πρόγνωσης του καιρού στην παρουσίαση του μετεωρολόγου  στρατιωτικού στο χώρο του αμφιθεάτρου.  Ακολούθησαν ερωτήσεις από εμάς τους μαθητές καθώς και από την διευθύντριά μας κυρία Μ. Πλατσή  και τον πατέρα Σωκράτη, εφημέριο του Ολυμπιακού χωριού που ήταν μαζί μας.
 Στο τέλος  επισκεφθήκαμε το χώρο της πρόγνωσης, όπου χρησιμοποιούν τις μετρήσεις των οργάνων που είναι στον προαύλιο χώρο  ως δεδομένα στο Ευρωπαϊκό μοντέλο πρόγνωσης που είναι το λογισμικό βάσει του οποίου βγαίνει το δελτίο καιρού. Στο χώρο αυτό μας ξενάγησε η προγνώστης- φυσικός  μετεωρολόγος κυρία  Μπουκουβάλα.
 Η εμπειρία αυτή ήταν πρωτόγνωρη, εντυπωσιακή και ενθουσιάσθηκαν όλοι οι μαθητές και οι συνοδοί καθηγητές.
 Ευχαριστούμε την διευθύντρια κυρία Μ.Πλατσή που μας συνόδευσε σ’αυτή την διδακτική επίσκεψη, τον πατέρα Σωκράτη που δέχθηκε με ενθουσιασμό την πρόσκληση  μας και την κυρία Β. Ξύδη υπεύθυνη του προγράμματος.
  Οι μαθητές του προγράμματος επικεφαλής των τριών ομάδων

 Μαριάννα Τόμπρα.Σολακίδου Κατερίνα και Μπρούσαλη Κων/να 







ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ 12ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ ΣΤΟ ΕΜΠ ΣΤΙΣ 26/3/2018
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΦΥΣΗ,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΗ» 

Γνωρίζατε άραγε ότι υπάρχει η φυσική ραδιενέργεια στο σώμα μας,στις τροφές μας, στους χώρους μας,στα υλικά κατασκευής μας και τόσα άλλα?
Τρομάξατε?!!!όχι δεν πρέπει…ζούμε με αυτή και δεν κινδυνεύουμε από αυτή….
Κινδυνεύουμε όμως από την ποσότητα της ραδιενέργειας που ξεπερνά τα όρια του αποδεκτού κινδύνου όταν συμβαίνουν πυρηνικά ατυχήματα και οι δόσεις της ραδιενεργού ακτινοβολίας είναι πολύ μεγάλες και ξεπερνούν τα όρια που επιτρέπει η διεθνής επιτροπή ατομικής ενέργειας..…   
Αυτά και άλλα πολλά για τις ιοντίζουσες και μη ακτινοβολίες μάθαμε κατά τη διάρκεια αυτής της σχολικής  χρονιάς στο Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «φυση,περιβάλλον και φυσική».
  Μία πρωτόγνωρη και ενδιαφέρουσα για όλους μας εμπειρία ήταν η επίσκεψη μας στη σχολή μηχανολόγων του ΕΜΠ και ειδικότερα στο τμήμα πυρηνικής τεχνολογίας όπου παρακολουθήσαμε αρχικά μία πολύ ενδιαφέρουσα διάλεξη σχετικά με την ραδιενέργεια στο περιβάλλον,τις ακτίνες Χ και το ραδιενεργό στοιχείο ραδόνιο από τον καθηγητή
κο Αναγνωστάκη.

Μετά πήγαμε στον εργαστηριακό χώρο του τμήματος όπου με τη βοήθεια του καθηγητή και των συνεργατών ερευνητών είδαμε με ποιες συσκευές μετράνε το ραδόνιο και που,μετρήσαμε το ραδόνιο του αέρα,ταυτοποιήσαμε χημικά στοιχεία σε προσωπικά μας αντικείμενα με τη μέθοδο φθορισμού των ακτίνων Χ και ανιχνεύσαμε φυσικά ραδιενεργά ισότοπα σε περιβαλλοντικά δείγματα.   
  Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Μ.Αναγνωστάκη και τους συνεργάτες του για όλα αυτά που γνωρίσαμε μαζί τους στο ΕΜΠ καθώς και την κυρία Ξύδη,φυσικό του σχολείου μας,υπεύθυνη του προγράμματος μέσα από το οποίο φέτος μάθαμε πολλά πράγματα για την υποβάθμιση του περιβάλλοντος,τη ραδιενέργεια,τα πυρηνικά ατυχήματα,τις ιοντίζουσες και μη ακτινοβολίες,τον καιρό και το κλίμα και την ενέργεια γενικότερα. Επίσης ευχαριστούμε και την κυρία Μαυροπάνου,τη χημικό  του σχολείου μας,για την συνοδεία της στην επίσκεψη μας στη θέση του κου Ζάχου μέλος του προγράμματος μας.
Η ομάδα του περιβαλλοντικού προγράμματος (και από τις 3 τάξεις του Γυμνασίου μας). ΕΔΩ




Σχολική Χρονιά 2016-2017



Σχολικό πολιτιστικό  πρόγραμμα :" Διαδρομές"

Την Παρασκευή 28/4/2017 είχαμε την τιμή και την χαρά να υποδεχθούμε στο 12ο Γυμνάσιο Αχαρνών ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ- ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ, μια εκπαιδευτική βιωματική δράση από την εκπαιδεύτρια Δρ. Ελευθερία Μ. Γκριμπά, στέλεχος του Υπουργείου Τουρισμού.

Συμμετείχαν 46 παιδιά από το πολιτιστικό πρόγραμμα ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ που υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας και οι μαθητές και μαθήτριες ταξιδευτές στο Λονδίνο κατά την προσεχή εκδρομή που θα πραγματοποιήσουμε.
Η Δρ Ελ. Γκριμπά γεμίζοντας την αίθουσα με οπτικοακουστικό υλικό και γεύση Ελλάδας προσέγγισε τις έννοιες της ελληνικής φιλοξενίας, την φιλοσοφία δημιουργίας ενός σλόγκαν και μια αφίσας που αφορά στον ελληνικό τουρισμό όπως και των εναλλακτικών μορφών του για τον τόπο μας. Τα παιδιά συζήτησαν για την συμπεριφορά ενός ταξιδιώτη εκτός της χώρας του. Στους εκπαιδευτικούς δόθηκαν ιδέες για την προσέγγιση βρετανικού σχολείου και της παρουσίασης σε αυτό. Επίσης δόθηκε υλικό για το σχολείο και την εκδρομή μας. Όλα αυτά με πολύ κέφι, βιωματικότητα, ομαδοσυνεργατικά και κυρίως παίζοντας. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν και κατατοπίστηκαν.

Ελπίζουμε σύντομα σε μία νέα συνάντηση με τον ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ. Ευχαριστούμε θερμά την Δρ. Ελευθερία Γκριμπά για τη θερμή και ουσιαστική παρουσίασή της (η οποία πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της κανονικής της άδειας)   
Μοιραζόμαστε την εμπειρία μας μαζί σας ΕΔΩ 

Εκτός όμως από τον ΜΙΚΡΟ ΤΟΥΡΙΣΤΑ οι "Διαδρομές" πρόσφεραν πολλές ακόμη όμορφες στιγμές και εμπειρίες στους μαθητές μας τις οποίες  μπορείτε να δείτε ΕΔΩ .    

                                  «Φεστιβάλ Διαμεσολάβησης 2017»

Η ομάδα της διαμεσολάβησης του σχολείου μας την Κυριακή 2 Απριλίου 2017 συμμετείχε στο «Φεστιβάλ Διαμεσολάβησης 2017», που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο στο Ψυχικό. Την διοργάνωση του Φεστιβάλ είχε αναλάβει το Δίκτυο «Σημερινός Μαθητής – Αυριανός Ενεργός Πολίτης του Κόσμου» - «ΣΗ.ΜΑ. –Α.Ε.Π.» σε συνεργασία με την Επιστημονική Εταιρεία Συμβουλευτικής Ομηλίκων (Ε.ΣΥ.ΟΜ.).


 Εκεί τα παιδιά μας συναντήθηκαν με εκπαιδευτικούς και μαθητές αρκετών σχολείων της Αττικής, που υλοποιούν προγράμματα σχετικά με τη μαθητική διαμεσολάβηση, προκειμένου να ανταλλάξουν, να εμπλουτίσουν και να διευρύνουν την εκπαίδευσή τους και τις εμπειρίες τους σχετικά με την εφαρμογή της σχολικής διαμεσολάβησης και να συντελέσουν στη διάχυση της καλής αυτής πρακτικής. Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν, συμμετείχαν ενεργά και με χαρά σε όλες τις δραστηριότητες, που πραγματοποιήθηκαν, και έδειξαν για άλλη μια φορά την ωριμότητα, την υπευθυνότητα και την ετοιμότητα που τους διακρίνει, καθώς και τις γνώσεις, τις δεξιότητες, την προσήλωση και την αγάπη τους για το τόσο πολύτιμο έργο που έχουν αναλάβει στο σχολείο μας. Τέλος, η ομάδα της διαμεσολάβησης του σχολείου μας επαινέθηκε από τις συντονίστριες του φεστιβάλ, την κα Σφέτκου Μαρία, εκπαιδευτικό και Σύμβουλο Ψυχικής Υγείας, και την κα Ρουμπέα Γεωργία, Διευθύντρια του Βαρβακείου Γυμνασίου, καθώς στα 4 χρόνια, που υλοποιούμε το πρόγραμμα αυτό, έχει ήδη διεκπεραιώσει 90 διαμεσολαβήσεις με πολύ καλά αποτελέσματα, κάτι που έχει παρατηρηθεί μόνο στο σχολείο μας, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Οι υπεύθυνες καθηγήτριες Μπούσουλα Ζωή και Παλούμπα Βικτωρία.

Απολαύστε τα παιδιά μας ΕΔΩ


Επίσκεψη του σχολείο μας στο σχολή μηχανολόγων του ΕΜΠ στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος " Φύση, Περιβάλλον και Φυσική".

Πληροφορίες για την επίσκεψη των μαθητών μας μπορείτε να δείτε ΕΔΩ.


Επίσκεψη του σχολείο μας στην ΕΜΥ

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις καθηγήτριες κ. Ξύδη και κ. Μόσχου που στις 18/1/2017,ημέρα Τετάρτη, συνόδεψαν ομάδα μαθητών μας στην Ε.Μ.Υ (Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία). 
 Η επίσκεψη αυτή έγινε στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος ΦΥΣΗ ,ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΦΥΣΙΚΗ. (υπεύθυνη καθηγήτρια, κ. Ξύδη).
Στην Ε.Μ.Υ. ο υπεύθυνος στρατιωτικός της Πολεμικής Αεροπορίας μίλησε στους μαθητές για τα μέσα που χρησιμοποιούν για την πρόβλεψη του καιρού με τη βοήθεια μιας προβολής και έδειξαν στους μαθητές τα όργανα που χρησιμοποιούν για την πρόβλεψη του καιρού στον προαύλιο χώρο. Ύστερα τους εξήγησαν πως χρησιμοποιούν τις μετρήσεις από αυτά τα όργανα στο χώρο πρόγνωσης .Συγκεκριμένα έχουν στους υπολογιστές το Ευρωπαϊκό Μοντέλο Πρόγνωσης. Επίσης οι μαθητές είδαν τους χάρτες στους οποίους στηρίζεται η πρόγνωση.
Η εμπειρία αυτή ήταν υπέροχη και ενθουσιάστηκαν  τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγήτριες !! Ελπίζουμε οι μαθητές μας να έχουν ξανά την ευκαιρία να επισκεφτούν την Ε.Μ.Υ και εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.






 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα, "Ο κήπος στο μπαλκόνι".
Η Περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου μας" Ο κήπος στο μπαλκόνι"  ξεκίνησε τις δραστηριότητες της με μεγάλη επιτυχία. Οι μαθητές αφού μίλησαν για τη σπουδαιότητα των δημητριακών σε σχέση με την υγιεινή διατροφή, τη θρησκεία, και την Ελληνική παράδοση έφτιαξαν κόλυβα στις 14/12/2016 για τη λειτουργία που έγινε στο χώρο του σχολείου μας.



Στις 21/12/2016 έφτιαξαν την αλμυρή τους εκδοχή σε Μεσογειακή σαλάτα -ταμπουλέ. Οι γνώσεις των μαθητών εμπλουτίζονται όχι μόνο με θεωρία αλλά και με  γευστικές υγιεινές δημιουργίες.

Υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος: Τ.Λούκου,Ειρ. Αποκότου, Κ. Κεχαγιά.



Σχολική Χρονιά 2015-2016


Στα πλαίσια των δράσεων κατά του σχολικού εκφοβισμού και της σχολικής βίας καθώς και του προγράμματος της διαμεσολάβησης, 50 μαθητές και μαθήτριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου μας , εκ των οποίων οι 22 συμμετείχαν στο πρόγραμμα της διαμεσολάβησης, παρακολούθησαν το βιωματικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό" από την ομάδα Συνκίνησης στο θέατρο της Ημέρας.Το πρόγραμμα είναι αναρτημένο στον επίσημο κατάλογο του ΥΠ.ΠΕ.ΠΘ.
Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι τα παιδιά βίωσαν και ήρθαν αντιμέτωπα με την ψυχολογία το θύματος αλλά και του θύτη.Παράλληλα ένιωσαν και το δικό τους ρόλο μέσα σε μία δυναμική κοινωνία, σε μία ομάδα με όλη τη σημασία της λέξης.

Υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος : Ζ.Μπούσουλα & Β. Παλούμπα

Η εκδρομή μας : ΕΔΩ

Σχολική Χρονιά 2013-2014

1) Πολιτιστικό Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Comenius «Daily routine and eating habits according to geographical location now and then. Teenagers exploring with a camera».


Φέτος το σχολείο μας κατάφερε μετά από συστηματική προσπάθεια και δουλειά να λάβει μέρος σε πολυμερή σύμπραξη ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius με εταίρους τις εξής πόλεις: Φρανκφούρτη (Γερμανία), Κωνσταντινούπολη (Τουρκία), Ρruchnik (Πολωνία). Η Ελλάδα είναι η διοργανώτρια χώρα σε αυτή τη σύμπραξη.Το πρόγραμμα είναι διετές (2013-15) και είναι από τα τελευταία της σειράς Comenius αφού από την επόμενη χρονιά τα ευρωπαϊκά προγράμματα αλλάζουν δομή και υπάγονται στο Erasmus plus.
Δραδραστικός Χάρτης με τα πιο γνωστά ελληνικά προϊόντα που δημιούργησε δική μας ομάδα του Comenius
To πρόγραμμα αυτό έχει ενδιαφέρον εξαιτίας της επικοινωνίας που υπάρχει πλέον με άλλα ευρωπαϊκά σχολεία αντίστοιχης βαθμίδας και άλλου τύπου εκπαιδευτικά συστήματα. Δίνεται έμφαση στην ευρωπαϊκή διάσταση της εκπαίδευσης και στην επισήμανση του διαφορετικού αλλά και των ομοιοτήτων ανάμεσα στους συγκεκριμένους ευρωπαϊκούς λαούς.

Στόχος του προγράμματος είναι το άνοιγμα του σχολείου στην Ευρώπη αλλά και η θετική επίδραση που αυτό θα έχει στην τοπική κοινωνία και σε ΟΛΗ τη σχολική κοινότητα μέσω της συνεργασίας. Επιθυμία του ΙΚΥ αλλά και του Διευθυντή και Συλλόγου Καθηγητών είναι να εμπλακεί όλη η σχολική κοινότητα σε αυτό το πρόγραμμα (μαθητές, καθηγητές, γονείς) καθώς η εργασία αλλά και τα αποτελέσματα αυτής θα είναι προϊόντα συλλογικής προσπάθειας και σχολική περιουσία. Γι' αυτό το λόγο εμπλέκεται διαθεματικά κάθε επιστήμη που διδάσκεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου σε αυτό το πρόγραμμα .
Το υλικό και τα πεπραγμένα του προγράμματος θα αναρτάται στο  ιστολόγιο DREHT στη διεύθυνση: drecht-comenius.blogspot.com καθώς και σε κάποιες περιπτώσεις και στο ιστολόγιο του σχολείου.
Aθηνά Στακιά φιλόλογος-υπεύθυνη του προγράμματος.
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί: Βαλκάνου Σταυρούλα

    2) Πολιτιστικό Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-twinning «Sherlock Holmes».

    Για δεύτερη χρονιά το σχολείο μας λαμβάνει μέρος στο e-twinning, την  ευρωπαϊκή δράση του προγράμματος Διά Βίου Μάθησης, μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές ευρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.   Αυτή τη χρονιά οι μαθητές μας μαζί με συνομιλήκους τους από την Ισπανία με «όχημα» το Ιντερνετ και τις νέες τεχνολογίες , γεφυρώνουν τις αποστάσεις που τους χωρίζουν, συνεργάζονται και μελετούν  υποθέσεις μυστηρίου του πασίγνωστου ήρωα της παγκόσμιας λογοτεχνίας Σερλοκ Χόλμς  για να ανακαλύψουν με γνήσιο τρόπο   τα μυστικά της επιστημονικής μεθόδου και του κριτικού  τρόπου σκέψης . Κατά τη διάρκεια όλου αυτού του  εγχειρήματος  μέσα από το οποίο γκρεμίζονται τα συμβατικά όρια επιστημών όπως της Αγγλικής Φιλολογίας και των Θετικών Επιστημών,  διακριτικοί καθοδηγητές  και «συνεπιβάτες» στο όμορφο ταξίδι της γνώσης είναι οι  υπεύθυνοι  εκπαιδευτικοί  κ. Μαρία Βασιλοπούλου και  κ. Ευτυχία Χρόνη με συνεργάτες την κ. Άννα Μαυροπάνου και την κ. Δέσποινα Σετάκη καθώς και οι Ισπανοί συνάδελφοι τους.

    3) Πολιτιστικό Πρόγραμμα  «Nευρώνες Δύναμης:  Η διαμεσο-λάβηση για την πρόληψη των σχολικών συγκρούσεων! ».

    Φέτος στο σχολείο μας πραγματοποιείται το πρωτοποριακό πρόγραμμα της μαθητικής διαμεσο-λάβησης, με στόχο την ελαχιστοποίηση των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών και την ανάπτυξη καλύτερης επικοινωνίας.
             Το σχολείο μας ανήκει στο τοπικό δίκτυο συνεργασίας δεκαπέντε σχολείων στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής όπου υλοποιείται το πρόγραμμα με τίτλο «Νευρώνες Δύναμης: η διαμεσολάβηση για την πρόληψη ενδοσχολικών συγκρούσεων 2013-2014».
            Παράλληλα το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης με υπεύθυνο τον Επίκουρο Καθηγητή Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, κ. Άκη Γιοβαζολιά, δείχνοντας ενδιαφέρον για το πρόγραμμα αυτό, σε συνεργασία με τα σχολεία του δικτύου, διεξάγει ανάλογη έρευνα.
              Ο θεσμός αυτός άρχισε να εφαρμόζεται ήδη με επιτυχία σε σχολεία των ΗΠΑ και της Ευρώπης και πιλοτικά στη χώρα μας. Ο διαμεσολαβητής μαθητής, αφού εκπαιδευτεί πρώτα, παρεμβαίνει σε συγκρούσεις μεταξύ συμμαθητών του ως διευκολυντής, για να καταλήξουν σε φιλική συνεννόηση και λύση. Ακόμη λειτουργεί προληπτικά, πριν δηλαδή η διαφωνία εξελιχθεί σε σύγκρουση. Συγκεκριμένα:
    · Βοηθά τους εμπλεκόμενους να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, χρησιμοποιώντας τεχνικές επικοινωνίας, με σκοπό να βρουν λύση και να συνάψουν συμφωνία, στην οποία και οι δύο θα είναι αμοιβαία κερδισμένοι.
    · Δε δίνει λύσεις, δε δικάζει, δεν ψυχαναλύει, δεν κάνει το γιατρό, ούτε τον αστυνόμο, το δάσκαλο ή το σωτήρα.
    · Εποπτεύει την υλοποίηση της συμφωνίας και εποπτεύεται από τις υπεύθυνες καθηγήτριες.
               Στο πρόγραμμα συμμετέχουν παιδιά και από τις τρεις τάξεις – τα ονόματά τους υπάρχουν στην αφίσα της διαμεσολάβησης – Η εκπαίδευση γίνεται πιλοτικά σε μικρή ομάδα των 10 περίπου μαθητών με δίωρες συναντήσεις εκτός ωρών μαθημάτων κάθε Δευτέρα.
         Όλα τα παιδιά δουλεύουν με ενθουσιασμό, υπευθυνότητα και προσήλωση, πραγματικά αξιοθαύμαστη και θα είναι έτοιμα να αναλάβουν δράση στις αρχές Απριλίου. Υπεύθυνες του προγράμματος είναι οι φιλόλογοι Μπούσουλα Ζωή και Παλούμπα Βικτωρία.
          Ο δρόμος έχει ανοίξει χάρη στα χαρισματικά αυτά παιδιά. Όλοι μαζί θα πορευτούμε στο καινούργιο ... και βλέπουμε. Εξάλλου χωρίς πειραματισμό δεν υπάρχει εξέλιξη.
    Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στους πρώτους διαμεσολαβητές μας!
    Βικτώρια Παλούμπα


    4) Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα "Έλα στη Δράση"


    Κατανόηση του ποια είναι τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και πώς επιτυγχάνονται μέσα από την οικιακή καλλιέργεια λαχανικών ανακύκλωσης.
    Τα παιδιά να δράσουν πρακτικά χρησιμοποιώντας τις θεωρητικές γνώσεις και να παράξουν προϊόντα τα οποία θα καταναλώσουν οι οικογένειές τους.
    Αναγνώριση υπαρχουσών δράσεων κοινωνικής καινοτομίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας και να γνωρίσουν τις αρχές του κοινωνικού επιχειρείν.
    Να αποκτήσουν τις δεξιότητες : ομαδική εργασία ,επικοινωνία ,χρήση διαδικτυακών προγραμμάτων, χρήση γεωργικών εργαλείων, επιχειρηματική δραστηριότητα .
    Τριανταφυλλιά Λούκου υπεύθυνη του προγράμματος. 




    Σχολική Χρονιά 2012-2013

    1) Πολιτιστικό Πρόγραμμα  «Ένας υπολογιστής από τα βάθη της θάλασσας: ο μηχανισμός των Αντικυθήρων».
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Τριανταφυλλιά Λούκου. Συμμετέχοντες Καθηγητές:  Ασημίνα Ανάγνου, Χρυσούλα Νασοπούλου, Βασιλική Ξύδη. 


    Παρουσίαση του προγράμματος στη 2η Επιστημονική και Πολιτιστική ημερίδα΄"Γυμνάσιο του 21ου αιώνα"
     
    2) Πρόγραμμα e-twinning «Αναζητώντας τον Ναυτίλο..».
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Μαρία Βασιλοπούλου. Συμμετέχοντες Καθηγητές:  Κατερίνα Κεχαγιά, Σοφία Σούκου, Τριανταφυλλιά Λούκου, Φιλίτσα Γιαννησοπούλου, Αθηνά Στακιά και Θεανώ Κακαβάκη.

    Αναζητώντας το Ναυτίλο...
    Σκοπός του προγράμματος είναι η ενίσχυση του μαθησιακού ενδιαφέροντος για τη λογοτεχνία και  την τέχνη μέσα από μια διαδικτυακή αναζήτηση και ανταλλαγή μύθων, θρύλων,, παραδόσεων και μαθητικών καλλιτεχνικών δημιουργιών που έχουν σχέση με τη θάλασσα  και τελικά η συνειδητοποίηση του αισθήματος του "ανήκειν.." σε μία πολυπολιτισμική κοινότητα με πολλά κοινά στοιχεία αλλά και διαφορές. Όπως σε όλες τις καινοτόμες δράσεις, η διαθεματικότητα και η βιωματική μάθηση παίζουν τον κεντρικό ρόλο καθώς οι μαθητές μας αλληλεπιδρώντας με συμμαθητές τους σε σχολεία άλλων ευρωπαϊκών κρατών και χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο, θα αποκτήσουν νέες δεξιότητες και θα βελτιώσουν υπάρχουσες, θα εξοικειώθούν με άλλους πολιτισμούς, ήθη και έθιμα, θα μάθουν να σέβονται τη διαφορετικότητα και να προσεγγίζουν πολύπλευρα και ολιστικά τη γνώση. "Τελικό  προϊόν" αυτής της διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης-συνεργασίας θα είναι ένα ιστολόγιο, μία διαδικτυακή εφημερίδα ή ένα  διαδικτυακό περιοδικό, όπου σε μορφή παρουσιάσεων powerpoint, ή μικρών βίντεο, κειμένων, ποιημάτων, κολάζ, ή σχεδίων οι μαθητές του σχολείου μας, της Πολωνίας  και της Τουρκίας που θα συμμετέχουν (σε πρώτη φάση) θα "αφηγούνται" θαλασσινές ιστορίες των λαών τους κι όχι μόνο...

    Απολογισμός του προγράμματος

    Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με την ανάρτηση όλων των εργασιών των μαθητών που συμμετείχαν στο ιστολόγιο που δημιούργησε η υπεύθυνη του προγράμματος κ. Μαρία Βασιλοπούλου στη διεύθυνση: http://nautilustrial.blogspot.gr/ και παρουσιάστηκε με μεγάλη επιτυχία στη 2η  Πολιτιστική και Επιστημονική Ημερίδα "Γυμνάσιο του 21ου αιώνα" που διοργάνωσε το γυμνάσιο Θρακομακεδόνων.

    3) Πρόγραμμα Αγωγή Υγείας «Μικροί Ερευνητές εν δράσει: Βακτήρια, Μύκητες. Οι γνωστοί μας άγνωστοι..».
    Υπεύθυνες Καθηγήτριες: κ. Σετάκη, κ. Μαυροπάνου. Το πρόγραμμα πραγματοποιείται κάθε δεύτερη Παρασκευή μετά τη λήξη των μαθημάτων.

    Κεφίρ παρασκευασμένο από μαθητές όπως διατέθηκε
    στο παζάρι του σχολείου μας.
    Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές να αντιληφθούν μέσα από ένα γνήσιο βιωματικό τρόπο, την ποικιλία και την αφθονία των μικροοργανισμών που μας περιβάλλουν και να οδηγηθούν σε προσωπικά συμπεράσματα για την άλλοτε ωφέλιμη και άλλοτε επιζήμια δράση τους. Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού οι μαθητές φτιάχνουν μόνοι τους γιαούρτι, μαθαίνουν για τη συμμετοχή των μικροοργανισμών στην παρασκευή της σοκολάτας, καλλιεργούν κεφίρ, το ελιξήριο της ζωής, πειραματίζονται με ζύμες, φτιαχνουν ψωμί κ.α. Παράλληλα,ασκούνται στη βιβλιογραφική αναζήτηση πληροφοριών για τους παθογόνους μικροοργανισμούς και τις ασθένειες που προκαλούν, ασκούνται στην μικροσκοπική παρατήρηση μυκήτων και βακτηρίων, ενώ καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος καλούνται να εκφραστούν δημιουργικά κατασκευάζοντας αφίσες, μικρές παρουσιάσεις, βίντεο ή κολάζ.

    Το πρόγραμμα παρουσιάστηκε με ιδιαίτερη επιτυχία σε ημερίδα στους Θρακομακεδόνες.



     4) Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Εκστρατεία Αειφόρο Σχολείο: Κομποστοποίηση και Λαχανόκηπος, Ανακύκλωση και Αναδάσωση».
    Υπεύθυνοι Καθηγητές: κ. Σούκου, κ. Λούκου, κ. Σετάκη,κ. Αποκότου. Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιείται μιά φορά κάθε εβδομάδα μετά τη λήξη των μαθημάτων Τετάρτη ή Πέμπτη.  

    Οι μαθητές μας στο λαχανόκηπο του σχολείου μας!
    Σκοπός του προγράμματος είναι να συνειδητοποιήσουν με βιωματικό τρόπο οι μαθητές τη σημασία της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στην προστασία του περιβάλλοντος και να υιοθετήσουν τελικά οικολογικές αξίες και στάσεις συμπεριφοράς. Οι μαθητές μαθαίνουν τα μυστικά της φροντίδας του κομπόστ και συμμετέχουν στην αναδευση, ύγρανση και μέτρηση σημαντικών παραμέτρων του κομπόστ συνεχίζοντας το περσινό πρόγραμμα κομποστοποίησης. Καλλιεργούν λαχανικά σε κάποιον από τους εξωτερικούς χώρους του σχολείου που επιλέχτηκε για το σκοπό αυτό χρησιμοποιώντας και φρέσκο κομποστ, ενώ παράλληλα συλλέγουν ανακυκλώσιμα υλικά, τα διαχωρίζουν με στόχο την καλύτερη δυνατή "αξιοποίηση" τους. Τέλος μαθαίνουν τα μυστικά της αναδάσωσης προκειμένου να συμμετέχουν σε δράσεις αναδάσωσης των γύρω περιοχών, όταν η εποχή είναι κατάλληλη. Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές προτρέπονται να εκφράστουν δημιουργικά μέσα από το σχεδιασμό αφισών, την κατασκευή μικρών βίντεο ή την πραγματοποίηση θεατρικών δρώμενων με στόχο την πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση της σχολικής και όχι μόνο κοινότητας.


    5) Πολιτιστικό Πρόγραμμα "Εκφράζομαι με κάμερα και φωτογραφική μηχανή"
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Βασιλική Ξύδη. Συμμετέχοντες Καθηγητές: κ. Αθηνά Στακιά 
    Οι μαθητές έλαβαν μέρος  στα βιντεομουσεία 2013 με δύο ταινίες και απέσπασαν ειδικό έπαινο.

     



    6) Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα "Τα βότανα και τα μανιτάρια μας: Καλλιέργεια - Παραγωγή - Συσκευασία μανιταριών και βοτάνων".
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Αθηνά Στακιά. Συμμετέχοντες Καθηγητές: κ. Δεστούνη Αντιγόνη, κ. Δήμτσας Βασίλης και κ. Γιαννησοπούλου Φιλίτσα.


    7) Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα "Κοχλίας,εκτροφή σαλιγκαριών".
    Υπεύθυνος  Καθηγητής: κ. Μιχάλης Δουκουμετζάκης. Συμμετέχοντες Καθηγητές: κ. Αθηνά Στακιά, κ.Βασίλης Δήμτσας.

    8) Πολιτιστικό Πρόγραμμα "Τέχνημα".
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Αικατερίνη Κεχαγιά.

    9) Πολιτιστικό Πρόγραμμα "Γράφουμε με την ψυχή μας".
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Φιλίτσα Γιαννησοπούλου.

    10) Πολιτιστικό Πρόγραμμα "Ναύπλιο, Επίδαυρος, Μυκήνες: Διαδρομές Ιστορίας και Πολιτισμού".
    Υπεύθυνη  Καθηγήτρια: κ. Ζωή Μπούσουλα. Συμμετέχοντες Καθηγητές: κ. Σοφία Σούκου, κ. Χριστιάννα Ιωαννίδου

    Σχολικά Έτη 2006-2012




    ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ..


    Blogger Widgets Blogger Widgets